quarta-feira, 10 de julho de 2013

Condemned do nebe



Condemned do nebe


Než se všechno v mém životě
Byla to velká rez
teplé a tajemný mě zve
alchymie naší doby je přelud

vedle něj odsouzen k nebi
Habbeas korpus s orel bělohlavý
moje bílá kůže a můj černý oř
Anděl je mi svědkem cikán

dlouho bude jeho pero vedle mě
bez odvolání si zaslouží každý rok z trestu
zločinný trestný čin je láska inapelado
probíhá zdarma přes pole mého propuštění

Vzrušující, dlouhé varianty jeho oběti
nadzvukové grily jejich svobody
odkazy v mých rukávech, pokud tornão své řemeslo
v mých polibků najde svou identitu.
Arthur Nett
28/03/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...