domingo, 9 de fevereiro de 2014

Mengutuk ke syurga



Mengutuk ke syurga


Sebelum anda semua dalam hidup saya
adalah karat yang besar
mengalu-alukan dan misteri mengajak saya
alkimia masa kami adalah fatamorgana

sebelahnya dihukum ke syurga
Habbeas corpus dengan Bald Helang
kulit putih saya dan kuda hitam saya
Malaikat adalah gipsi saksi saya

Long akan penanya sebelah saya
setiap tahun tanpa rayuan sepatutnya diberi hukuman
jenayah feloni inapelado cinta
berjalan membebaskan melalui padang saya dilepaskan

Menarik, memakan rasa korbannya
gril supersonik kebebasan mereka
pautan dalam belenggu saya tornão kemahiran mereka
di cium saya mendapati identitinya.

Arthur Nett

28/03/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...