domingo, 9 de fevereiro de 2014

Zikir



Zikir 


Gunakan gambar anda untuk menyalakan api 
haba mengingatkan saya memeluk anda 
kenangan saya membakar seperti kayu 
badan anda ketinggalan kekuatan lengan saya 

kenangan kami berpusing arang batu 
masa depan hubungan kita naik dalam asap 
aku tanya pada diriku jika ia sia-sia 
hanya menyimpan gambar kami di dataran 
  
terdapat tidak lebih wayar rambut anda di atas bantal saya 
minyak wangi beliau di bantal dengan beberapa angin 
cuba tetapi tidak berjaya untuk lupa ketawa kita dengan masa 
menipu fikir saya hanya orang yang tidak dikenali 

kitaran kita hanya di tengah-tengah 
anda ros saya dan saya taman anda 
sasseio kenangan dengan saya 
anda akan sentiasa menjadi segalanya saya. 

Arthur Nett

23/01/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...