sexta-feira, 2 de agosto de 2013

Засуджений на небесах



Засуджений на небесах


Перед тим, як все в моєму житті
був великий іржі
теплі і таємничі запрошує мене
Алхімія нашого часу є міражем

Поруч з ним засудили до неба
Habbeas корпус з білоголовий орлан
моя біла шкіра і мій чорний кінь
Ангел мій свідок циганський

Довго його пера поруч зі мною
без права на апеляцію заслуговує кожен рік покарання
злочинне злочин Любов inapelado
обертається по полям мого звільнення

Захоплюючі, тривалий смак своєї жертви
надзвуковий грилі свободи
Посилання на мій манжети якщо tornão своє ремесло
В мої поцілунки знаходить свою ідентичність.
Артур нетто
28/03/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...