sexta-feira, 1 de novembro de 2013

пам'ять



пам'ять


Використовуйте свої фотографії, щоб запалити вогонь
тепла нагадує мені про твої обіймів
мої спогади горять, як дерево
Ваше тіло не влучає у силу моєї руки

наші спогади виявилося вугілля
майбутнє нашого ставлення пішли в дим
Цікаво, якщо це були марні
Просто тримати знімок нас на площі
  
не більше і волосся на голові на моїй подушці
його запах на вітрі, з деякими подушці
Але безуспішно намагається забути наш сміх з часом
оману, думаючи, що я просто незнайомець

наш цикл тільки в середині
ти моя троянда і я ваш сад
задовольнятися спогадами
Ви завжди будете моє все.

Артур нетто

23/01/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...