domingo, 3 de novembro de 2013

Cennete Condemned



Cennete Condemned


Hayatımda tüm önce
Büyük bir pas oldu
sıcak ve gizemli beni davet
zamanımızın simya serap

onu cennete mahkum yanında
Bald Eagle ile Habbeas korpus
benim beyaz deri ve benim siyah atı
Melek şahidim Çingene

Uzun yanımda onun kalem olacak
itiraz hakkı olmaksızın ceza her yıl hak ediyor
canice suç Aşk inapelado olan
benim sürümü alanları ile ücretsiz çalışan

Onun kurban heyecan verici, uzun tatlar
özgürlüklerinden süpersonik ızgara
benim manşet olarak bağlantıları eğer tornão onların zanaat
benim öper kimliğini bulur.
Arthur Net
28.03.2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...