terça-feira, 5 de novembro de 2013

Megah Saga Yang



Megah Saga Yang


Jiwanya naik badan anda jatuh
bibir di rahmat saya
hipnosis dalam jari saya pudar rasa takut
pautan menyatukan semasa dan sejambak

rumah kami kad ditandakan
ratu hilang mahkota beliau
dalam tangan saya merasakan kekuatannya diperbaharui
saga megah kami adalah perisai yang terbang

anda tidak bermain dengan tanah
kaki saya berasa baldu
meninggalkan sakit kami akan
sakit cermin penjara

Lautan apabila bibir saya
mengalir ke tebing sungai yang
tergelincir ke bawah mahkota beliau sebagai bijak
ribut bertahan dan belayar tanpa menggigil.

Arthur Nett
28/03/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...