terça-feira, 5 de novembro de 2013

Осъден на Небето



Осъден на Небето


Преди всичко в живота ми
е голям ръжда
топла и загадъчна ме кани
Алхимия на нашето време е мираж

до него осъден на небето
Habbeas корпус с Bald Eagle
моята бяла кожа и черния ми жребец
Ангел ми е свидетел циганин

време ще писалката си до мен
без право на обжалване заслужава всяка година от наказание
углавен престъпност е Любов без право на обжалване
работи сам областта на освобождаването ми

Вълнуващ, продължителни вкусове на жертвата си
свръхзвукови решетки от свобода
връзките в моите белезници ако стане занаята си
в целувките ми намира своята идентичност.
Arthur Нето
28/03/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...