terça-feira, 5 de novembro de 2013

Herinnering



herinnering


Gebruik uw foto's om een vuur aan te steken
warmte doet me denken aan jouw omhelzing
mijn herinneringen branden zoals hout
je lichaam mist de kracht van mijn arm

onze herinneringen gedraaid kolen
de toekomst van onze relatie ging in rook op
Ik vraag me af of het was tevergeefs
blijf gewoon een foto van ons op het plein
  
geen haartjes meer van je hoofd op mijn kussen
zijn geur in de wind met enkele kussen
probeert tevergeefs Maar vergeet onze lach met de tijd
misleide denken dat ik ben gewoon een vreemdeling

onze cyclus is gewoon in het midden
je bent mijn roos en ik uw tuin
inhoud mezelf met herinneringen
je zal altijd mijn alles zijn.

Arthur Nett

23/01/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...