segunda-feira, 4 de novembro de 2013

Condemned to Heaven



Condemned to Heaven


Voordat jullie allemaal in mijn leven
was een groot roest
warme en mysterieuze nodigt me
alchemie van onze tijd is mirage

naast hem veroordeeld tot de hemel
Habbeas corpus met Bald Eagle
mijn witte huid en mijn zwarte ros
Angel is mijn getuige zigeuner

lang zal zijn pen naast me
elk jaar van straf zonder beroep verdient
misdadige misdaad is Liefde inapelado
loopt vrij door de velden van mijn vrijlating

Spannend, langdurige smaken van zijn offer
supersonische grills van hun vrijheid
de links in mijn boeien als tornão hun ambacht
in mijn kussen vindt zijn identiteit.
Arthur Nett
28/03/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...