domingo, 3 de novembro de 2013

Majestueus Saga Van



Majestueus Saga Van


Zijn ziel omhoog gaat je lichaam valt
zijn lippen op mijn genade
hypnose in mijn vingers zijn angst verdwijnt
de link verenigen van de huidige en boeket

ons huis van kaarten gemarkeerd
de koningin verloor haar kroon
in mijn armen voelt zijn kracht vernieuwd
onze majestueuze saga is het pantser dat vliegt

Je speelt niet met de grond
Mijn voeten voelen de fluwelen
waardoor onze pijnen zal
ziek van de dungeon spiegel

oceanen toen mijn lippen
stroom in de oevers van de rivieren
glijden zijn kroon af als de wijzen
stormen regerend en zeilen zonder rillingen.

Arthur Nett
28/03/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...