sexta-feira, 1 de novembro de 2013

Vzpomínka



vzpomínka


Použijte své fotografie na oheň
teplo mi připomíná svého objetí
moje vzpomínky hoří jako dřevo
vaše tělo postrádá sílu paži

naše vzpomínky se otočil uhlí
budoucnost našeho vztahu šel do vzduchu
Zajímalo by mě, kdyby to bylo marné
Jen udržet obraz nás na náměstí
  
už žádné vlasy na hlavě na mém polštáři
její vůně ve větru s některými polštářem
se snaží neúspěšně, ale zapomenout na smích s časem
oklamaný myslet si, že jsem jen cizinec

Náš cyklus je právě uprostřed
jsi můj a já jsem růže na zahradě
spokojím se vzpomínkami
budete vždy moje všechno.

Arthur Čistá

23/01/2011

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Desejo do Destino

  Desejo do Destino Agridoce lembrança  narcisos trazidos parte da peça mantém unidos certo ao extremo parece pequeno verdade mesmo desejo d...